Підтримка
Всі клієнти які використовують програми ІОС "Квартал" забезпечуються підтримкою.
Супроводження клієнтів при використанні програмного забезпечення включає у себе наступні послуги:
Консультації та розяснення в телефонному режимі та засобами віддаленного підключення.
Тестування ПЗ та перевірка коректності роботи інформаційної бази.
Навчання користувачів роботі в інформаційній базі та використання додаткового функціоналу.
Оновлення ПЗ згідно вимог чинного законодавства.
Оновлення програми новими функціями для зручності та ефективності роботи.
Налаштування інтерефейсу користувача та прав доступу.
Відновлення баз данних із резервної копії.
Встановлення програмного забезпечення та оновлення.
Оновлення платформи ПЗ.
Оптимізація швидкодії роботи ПЗ.
Ми завжди прислухаємось до побажань наших користуачів та здійснюємо усіляку підтимку щоб Ваша робота була максимально простою та продуктивною!
Супроводження клієнтів при використанні програмного забезпечення включає у себе наступні послуги:
Ми завжди прислухаємось до побажань наших користуачів та здійснюємо усіляку підтимку щоб Ваша робота була максимально простою та продуктивною!