Підтримка

Всі клієнти які використовують програми ІОС "Квартал" забезпечуються підтримкою.

Супроводження клієнтів при використанні програмного забезпечення включає у себе наступні послуги:

  • Консультації та розяснення в телефонному режимі та засобами віддаленного підключення.

  • Тестування ПЗ та перевірка коректності роботи інформаційної бази.

  • Навчання користувачів роботі в інформаційній базі та використання додаткового функціоналу.

  • Оновлення ПЗ згідно вимог чинного законодавства.

  • Оновлення програми новими функціями для зручності та ефективності роботи.

  • Налаштування інтерефейсу користувача та прав доступу.

  • Відновлення баз данних із резервної копії.

  • Встановлення програмного забезпечення та оновлення.

  • Оновлення платформи ПЗ.

  • Оптимізація швидкодії роботи ПЗ.

  • Ми завжди прислухаємось до побажань наших користуачів та здійснюємо усіляку підтимку щоб Ваша робота була максимально простою та продуктивною!